Kwaliteit

Ons kwaliteitsbeleid heeft als doel om te zorgen dat iedere patiënt kan rekenen op patiëntgerichte, hoogwaardige tandheelkunde in een veilige en hygiënische omgeving.

Telefonisch bereikbaar

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren van 9:00 uur tot 17:00 uur tenzij anders vermeld op ons antwoordapparaat.

Klachten

Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Daar kunt u van opaan. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken. Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. Wij willen u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan en meestal lost dit onduidelijkheden op. We vertrouwen er op dat we gezamenlijk een oplossing vinden. Hier vindt u onze contactgegevens.

Afspraak maken, wijzigen of afzeggen

Een afspraak maken, wijzigen of afzeggen doet u bij voorkeur telefonisch. Een afspraak dient tenminste 24 uur tevoren geannuleerd te worden omdat anders de voor u gereserveerde tijd in rekening zal worden gebracht. U kunt dit ook ten alle tijden inspreken op ons antwoordapparaat. 

Openingstijden

Maandag 07:30 tot 18:00 uur
Dinsdag 07:30 tot 17:30 uur
Woensdag 07:30 tot 18:00 uur
Donderdag 07:30 tot 17:30 uur
Vrijdag 07:30 tot 18:00 uur

Informatiefolders

Informatie over uw gebit leest u terug in de folders van Het IvorenKruis.

Op de site www.allesoverhetgebit.nl leest u informatie over mondzorg en mondgezondheid. 

Websiteinstellingen
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg